Freddy Spaghetti
Volg Freddy's verhaal terwijl je je in uitdagingen en obstakels stort. Freddy's verhaal bleek een behoorlijk avontuur te worden nadat hij in een labmachine door de briljante Dr. P Starr tot leven is gewekt.