Freddy 2.0 is er! Freddy is spaghetti. Oh, en bij kennis.
Freddy 2.0 heeft een klus! Het verhaal begint gelijk terwijl je hals over kop de werkplaats in buitelt.
Freddy Spaghetti maakt gebruik van touwfysica om een zacht, rekbaar, touwachtig personage te simuleren.