Pas de lay-out van het spel aan zoals jij dat wilt.
Freecell Solitaire is een vorm van Solitaire (of Patience) waarbij bijna alle potjes te winnen zijn. Dit spel is dus meer op vaardigheden dan op geluk gebaseerd.