Wanneer de Braziliaanse spelontwikkelaar Alexandre zijn studiebeurs kwijtraakt en zijn kamergenoot besluit een wereldreis te gaan maken, krijgt hij een onverwachte uitdaging voor de kiezen: hij moet de huur voor zijn flat in zijn eentje betalen. Hij is wanhopig op zoek naar een snelle oplossing, als hij een tip krijgt dat hij met de verkoop van diepvriesijsjes op het strand in de buurt het extra geld kan verdienen dat hij nodig heeft.
Freeze Pops is een visuele gay roman waarin jij Alexandre bent terwijl hij de controle probeert te krijgen over zijn carrière en liefdesleven. Bezoek de lokale bevolking in de buurt en op het strand, ontmoet romantische jongens en bereid je voor als de concurrentie tegen een oude dame die ook diepvriesijsjes verkoopt een beetje heftig wordt! Neem beslissingen en maak keuzes in dialogen om te beïnvloeden hoe het verhaal zich ontwikkelt en wie van de jongens Alexandre helpt zijn problemen op te lossen!