Puzzelende perfectie
Een dozijn duizelingwekkende donutdilemma's wachten op je, dat zijn 144 puzzels om je specifieke puzzelpassies te plezieren. Om te prikkelen en te genieten zijn er mechanica in overvloed; van splitters tot pushers, fusies en klonen, randomizers, teleporters en meer!
Wat is je lievelingsdonut? Zoet en besprenkeld... een vrolijke met gelei gevulde... misschien een prachtige esdoornreep? Wat dacht je van een in de vorm van een pompoen, een sneeuwvlok of een ster! Ontdek veel grillige vormen terwijl je een zoet hemellandschap van banketbakkers mogelijkheden verkent.