Frido is een eenvoudig spel voor kinderen en volwassenen, geïnspireerd op de populaire arcadespellen uit de jaren 2000. De speler zal de controle moeten krijgen over een robot die in het verleden is gevallen en er alles aan moeten doen om hem naar huis te helpen terugkeren. Naarmate het spel vordert, moet je onderdelen verzamelen en eenvoudige puzzels oplossen.