Froggy Bouncing Adventures is een schattige miniatuurplatformer boordevol puzzels, met Froggy the Frog in de hoofdrol.
Wanneer Froggy's maatje Buzzy in een mysterieus portaal verdwijnt, moet onze amfibische held hem zo snel mogelijk redden. Spring en duik door 60 levels die een lust voor het oog zijn met kleurrijke pixel-art en ontspannende muziek. Froggy moet door vier verschillende biomen reizen en heeft jouw hulp daarbij hard nodig!