Frogo Deluxe
In dit oversteekspel moeten spelers langs verschillende obstakels navigeren en onderweg munten en speciale voorwerpen verzamelen. De verzamelde munten kunnen worden gebruikt om nieuwe dieren te kopen, elk met meer levens, waardoor de spelervaring wordt verbeterd. Het spel is oneindig en wordt uitdagender naarmate spelers hogere scores halen. Hoe ver kun je komen?