Frontline Zed
Gebruik je tijd overdag optimaal: zoek naar wapens en overlevenden, of repareer je barricades. Horden zombies hongeren naar je vlees! Kun je ze tegenhouden met een houten muur?
Twee uur intense gameplay vol actie. Kun je je een weg banen door Amerika naar de redding op de eindbestemming? Verzamel, knal zombies overhoop en overleef!