Help de IJskoningin te ontsnappen uit het bevroren bos en terug te keren naar het koninkrijk terwijl je onderweg kwade monsters vermijdt!
Verzamel munten en gebruik ze om MAGIC schatkisten te openen gevuld met meer Frozen Friends om mee te spelen en te spelen! Speel als Black Beard, Greta Goblin en VEEL, VEEL MEER!
Gebruik je munten ook om POWERUPS te kopen om langer mee te gaan in dit eindeloze bevroren avontuur! Magische power-ups zoals het onoverwinnelijkheidsschild helpen je vijanden te vermijden en hoge scores te behalen!