Fruit Party: Suika Casual Puzzle
De gameplay is heel eenvoudig en intuïtief - je moet logica en aandacht gebruiken om de vruchten in de pot correct te verzamelen. Wanneer je dezelfde vruchten naast elkaar laat vallen, worden ze gecombineerd tot een nieuwe vrucht van een waardevoller type, wat je extra punten oplevert. Verzamel vruchten van dezelfde kleur, combineer ze om nieuwe combinaties en verhoogde punten te krijgen. Elke succesvolle combinatie brengt je dichter bij het leveldoel en voegt zoet plezier toe aan je verzameling!