FunBox Party
FunBox Party is een echt pretpakket, want gedeeld plezier is dubbel plezier! Dit pakket bevat drie arcadegames waarmee je het beste feestje ooit kunt hebben!
In de games is het belangrijk dat je snel bent, goede reflexen hebt en, vooral, lol hebt. In Up-Up is het je doel om steeds hoger te springen. De snelste speler wint.
Draken zijn niet slechts een fabeltje. Dat zul je je ongetwijfeld realiseren nadat je Dragon Escape hebt gespeeld. Probeer zo snel mogelijk te ontsnappen en ontwijk onderweg obstakels. Hoe kun je voorkomen dat je de afgrond in valt of gespietst wordt? Wees snel!
Zou het leven niet interessanter zijn als we, al is het voor een korte tijd, een microbe zouden kunnen worden? Wie verslaat de darm als eerste? Het menselijk lichaam infecteren is nog niet zo makkelijk. Er liggen namelijk overal vijanden op de loer.
Klaar om met je vrienden af te spreken? We hebben iets leuks voor je: FunBox Party! Laat het feestje maar beginnen!