Beleef een fandom-festival als nooit tevoren in Funko Fusion! Speel door iconische werelden met mash-uppersonages geïnspireerd op een aantal van je favoriete franchises in een actie-avonturenspel met unieke authentieke, luchthartige humor van de creatieve geesten van 10:10 Games.
Toon je fandom met meer dan 60 unieke speelbare personages uit meer dan 20 populaire franchises, allemaal met liefde nagebootst in de stijl van Funko Pop! Verken fantastische werelden geïnspireerd op Jurassic World, Back to the Future, JAWS, The Thing, Chucky, Battlestar Galactica, Hot Fuzz, The Umbrella Academy, Five Nights at Freddy’s, Masters of the Universe, Invincible en nog veel meer!
Zie hoe de wereld van Funko tot leven komt in een ongekende hulde aan de popcultuur.