GIGANTIC ARMY
Het is de 21e eeuw en de aarde is in oorlog met de Ramulons - een buitenaardse race die vastbesloten is om de vooruitgang van de mensheid in de ruimte te stoppen.
De oorlog van de mensheid tegen de Ramulons heeft de planeet Ramulon zelf bereikt en het is nu aan JOU om de 'GMR-34 SALADIN' te besturen - een bemande gevechtsrobot - en het op te nemen tegen het leger van de Ramulons. Pas je arsenaal van explosieve, projectiel- en plasmawapens aan en combineer ze met melee-aanvallen, stuwkracht en schild om de strijd aan te gaan met de vijand en het conflict te beëindigen!
GIGANTIC ARMY pronkt met geweldige retro-arcadestijlen, soepele animatie, gedetailleerd personage- en podiumontwerp en verslavend hectische gameplay.