Je krijgt zowel GONNER2 als GoNNER!
GoNNER is een superuitdagend, procedureel gegenereerd 2D-platformspel met roguelike-elementen. Je volgt de grotendeels onbegrepen en altruïstische Ikk op een reis om zijn enige vriend in deze wereld, een enorme, aan land gebonden walvis die Sally heet, op te vrolijken door op zoek te gaan naar precies het juiste snuisterijtje in de diepe, donkere plekken in de omgeving.
In GONNER2 reis je door duistere, chaotische plekken vol kleurexplosies terwijl je Death helpt vechten tegen een mysterieuze aanwezigheid in haar schuilplaats. Versla maffe bazen en hou je kop erbij in deze verwarrende, schattige en snelle procedureel gegenereerde platformer.