Creëer je eigen ultieme Gundam in de nieuwste Gundam Breaker game!!
In Gundam Breaker 4 maak en personaliseer je je eigen krachtige Gunpla en stel je deze op de proef in spannende gevechtsmissies.
Gebruik gelijktijdig twee verschillende wapens in Gundam Breaker 4 en breek delen van je vijanden af om ze aan je verzameling toe te voegen. Het is jouw buit - je mag ze houden en gebruiken!
Kies uit meer dan 250 basiskits en combineer hun onderdelen om je perfecte Gunpla te bouwen. Personaliseer ze met verf, verwering en stickers om ze uniek te maken naar jouw smaak en stel het tentoon in de nieuwe Diorama-modus. Met meerdere achtergronden en speciale effecten, kun je epische, dynamische scènes maken om online te delen!
Neem je persoonlijke Gunpla mee op verschillende intense gevechtsmissies en stel hem op de proef terwijl je het opneemt tegen keiharde tegenstanders in de online of singleplayer gamemodi. Vecht met je vrienden, gebruik nieuwe vaardigheden voor extra voordeel en vernietig je vijanden!
Betreed het nieuwe tijdperk van de Gundam Breaker-serie en bereid je voor op BREKEN, BOUWEN & VECHTEN!