Word lid van buitenaardse ongediertebestrijding specialist (en mogelijk de kortste huurling in de melkweg) Bax Torpini, als hij vecht om Stalwart Academy, een school ruimtestation, te ontdoen van een schurkenstreek van out-of-control robot ruimte monsters!