Gabbuchi is een vreemd wezen dat blokken eet. Bedenk je of je de blokken eet of laat staan. Zijn favoriete eten is het hartenkoekje.
Als je veel eet, raakt Gabbuchi vol. Maar als je te veel blokken eet, dan hou je geen plek over voor het favoriete hartenkoekje. Gebruik je verstand en denk na over welke blokken je eet en welke je laat staan.