Gakuen Club is een schoolromantiek-game die zich afspeelt op een beroemde privéschool. De cast bestaat uit de bekende stemacteurs KENN, Kensho Ono, Kohsuke Toriumi, Tsubasa Yonaga, Yuichiro Umehara en Mark Ishii, die veel werk hebben gedaan voor anime-series en -games.
De game bevat unieke en uitgesproken personages met hun eigen verhalen en fantastisch ingesproken stemmen.
Als onze heldin haar eerste jaar op de middelbare school begint, komt ze erachter dat ze plotseling wordt overgeplaatst naar de beroemde Kirika Academy in de stad, vanwege de nieuwe baan van haar vader.