Galaxy Mania
Galaxy-manie! Dit boeiende puzzelspel combineert de opwinding van het samenvoegen van hemellichamen met de uitdaging van actie-puzzelspel. Terwijl je door de kosmos navigeert, is het je doel om bijpassende planeten, sterren en asteroïden samen te voegen om nog prachtigere hemelformaties te creëren.