Galaxy of Pen & Paper +1 Edition
Galaxy of Pen & Paper is een beurtgebaseerde RPG die de pen-en-papier-rollenspellen uit je jeugd de ruimte in lanceert.
Het spel speelt zich af in het jaar 1999, wanneer een groep vrienden, gewapend met dobbelstenen en unieke vaardigheden, de gevaren van een vreemd nieuw sterrenstelsel trotseren.
Galaxy of Pen & Paper bouwt voort op de concepten van zijn voorganger, Knights of Pen & Paper, en kenmerkt zich door een groter universum, een grotere verscheidenheid aan rassen en een fantasierijke scifi-setting.
Bevat +1 Edition: nieuwe personages, klassen, vaardigheden, planeten, missies en meer dan 3 uur gameplay!