Game Tengoku CruisinMix Special
Deze grote hit werd oorspronkelijk uitgebracht in de speelhallen in 1995. Dit is een nieuwe en verbeterde versie van de consolegame van Game Tengoku uit 1997. De old school Jaleco-personages zijn ingesproken door een all-star voice-cast. De personages zijn ontworpen door de grote mangakunstenaar Tatsuya Souma. Dit is de complete versie van de shooter die baanbrekend was in het genre. Geniet met volledige VO en vier oorspronkelijke themaliedjes en meerdere gimmicks in deze chaotische shooter vol actie. Casual gebruikers kunnen de autobom gebruiken voor een eenvoudigere gameplay. Als je je vaardigheden wilt testen, speel dan de stand time attack. Bekijk hoe je het doet op het online scorebord.