Game Type DX
Help Hoodie Girl in de strijd tegen de idiote advertenties van MediaBall! Het is een shooter met een hoge score waarin elke lus de snelheid en moeilijkheidsgraad verhoogt!
Een spel in twee delen: baan je eerst een weg door een verwarrend doolhof van menu's, ga dan de lucht in als de onvermoeibare "Hoodie Girl" en blaas bewuste advertenties in koud, hard geld!
Het gekke is dat elke keer dat je het niveau verslaat, de *snelheid van het spel* toeneemt. Het wordt behoorlijk uitdagend bij lus 5, en ongelooflijk moeilijk bij lus 8.
Om te helpen is er een power-up genaamd 'Time Pulse', in beperkte hoeveelheid. Het vertraagt de tijd tijdelijk, en als je de vijandelijke kogels in deze tijd schiet, zap je ze in geld. En voor elke zoveel kogels die je op deze manier vernietigt, krijg je een nieuwe Time Pulse! Het is goed om je uit de problemen te krijgen, en man, wat wordt het later moeilijk.
Als je eenmaal de stroom van de loops begrijpt, weet je wanneer je je Time Pulse het beste kunt besteden, en begin je uit te vinden hoe je ze kunt koppelen, meer kunt verdienen, om verder te komen.
De spelmodus "Surprise" is als een "rogue-like" waarin de lay-out van het level elke keer dat je speelt verandert. Deze modus heeft ook veel power-ups beschikbaar, wat het spannend maakt om het te blijven proberen.