Elke ochtend als je wakker wordt kun je een nieuwe feestelijke gameverrassing openen. Kun je niet wachten? Geen probleem! Je kunt alle verrassingen ook meteen openen en direct spelen als je het niet erg vindt om die unieke adventservaring te missen... Alle games kunnen uiteraard ook na de donkere dagen onbeperkt worden gespeeld. De feestdagen zijn nog nooit zo leuk geweest!
DECEMBER - Je eerste verrassing begint op 1 december. Kun je niet wachten? Wil je niet proeven van die volledige adventservaring, dan kun je gewoon al je cadeaus meteen vrijspelen en meteen beginnen met spelen!
SPEEL MET VRIENDEN EN FAMILIE - 25 dagen vol uitdagende spellen, waarvan je er veel met meerdere spelers kunt spelen voor eindeloos kerstplezier!