Ganbare! Super Strikers
Ganbare! Super Strikers is een innovatieve mix tussen een tactische RPG en voetbal. Win wedstrijden op je niveau te verhogen en win nieuwe uitrustingen waardoor je speciale vaardigheden kan leren, de statistieken van je spelers kan boosten of jezelf tegen veranderde statuseffecten kan beschermen.
Creëer je eigen voetbalteam om al je tegenstanders te verslaan in de verhaalmodus. Kan je lid worden van het nationale Japanse voetbalteam om de beste voetballer ter wereld te worden!?