Gang Beasts is een maffe multiplayer-partygame met norse, gelatineuze personages, brute slapstick-vechtscènes en absurd gevaarlijke omgevingen, en speelt zich af in de ruige straten van Beef City.
Pas je personage aan en vecht tegen lokale en online vijanden in de melee-spelstand of vecht met vrienden tegen de bendes van Beef City in de gangspelstand.
Gang Beasts is gemaakt door Boneloaf, een kleine onafhankelijke gamestudio die een reeks experimentele partygames voor meerdere spelers maakt.