Garage is een bloederige shooter in de stijl van een B-film uit de jaren 80. Je speelt als drugsdealer Butch en je moet het in je eentje opnemen tegen hordes levende doden.
Verken elke donker hoekje van een ondergrondse parkeergarage en ontdek een doorgang naar een bovennatuurlijke wereld die nog nooit daglicht heeft gezien.