EEN ONTSPANNEN KIJK OP TUINIEREN
Garden Life is een ontspannende tuiniergame waarin je in een vredige, kleurrijke wereld je droomtuin aanlegt. Voeg in je eigen tempo planten en ornamenten toe en tover zo een overwoekerd vergeten stukje grond om tot een bloeiende gemeenschapstuin.
Dankzij de speciaal voor deze game ontwikkelde procedurele groeisimulatie groeit elke plant op zijn eigen manier! Elke plant groeit procedureel en sommige passen zich zelfs aan hun omgeving aan door te klimmen als ze in de buurt van voorwerpen worden geplaatst.
In Garden Life word je niet beperkt door een raster: plaats planten en voorwerpen waar je maar wilt om je eigen ontwerpen te creëren!