Garden Story
Verenig een uiteengevallen gemeenschap als de nieuw benoemde Guardian of The Grove. Doorkruis een levendig eiland om invasieve Rot te bestrijden, de bewoners te inspireren en je huis opnieuw op te bouwen. Je staat er gelukkig niet alleen voor: er staan je fruitige vrienden te wachten, klaar om een ​​handje te helpen!
Concord, de jongste druif in The Grove, is nu een Guardian en het is zijn taak om het eiland te helpen herstellen. Dat is een zware last voor een druif die nauwelijks van de wijnstok afkomt... en veel inwoners twijfelen aan hun kunnen. Gelukkig heeft Concord vrienden als Elderberry, Rana en Fuji aan zijn zijde! Met hun hulp kun je de gevaarlijke Rot te lijf gaan en manieren vinden om andere bewoners aan te moedigen om te helpen.
The Grove is je thuis en je inzet zal een positieve invloed hebben op de verandering! Bescherm je vrienden, verzamel kostbare materialen en herstel sociale banden en structuren door de vruchten, schimmels en kikkers van elk dorp bij elkaar te brengen terwijl ze werken om de Rot af te weren die je huis voorgoed dreigt te vernietigen. Leid de herstelinspanningen van Concord en win het vertrouwen van de gemeenschap: help anderen met hun problemen, en zij zullen jou op hun beurt helpen!
Er is genoeg werk aan de winkel, maar vergeet niet de tijd te nemen om te genieten van deze weelderige wereld en de vruchten van je inspanningen te plukken. Luister naar de zoete en pakkende muziek van het eiland, ontspan in de gezellige en uitnodigende sfeer van The Grove, cultiveer tuinen en bibliotheken en geniet van de bijzondere persoonlijkheden die je onderweg tegenkomt.