Gargoyles Remastered
Gargoyles Remastered is een fraaie revival van het klassieke, zijwaarts scrollende platformavontuur uit de jaren 90. Herbeleef de epische reis van Goliath en de waterspuwers, met verbeterde beelden, animaties en geluidseffecten, geïnspireerd op de veelgeprezen animatieserie. De wereld van de waterspuwers komt tot leven met een detailniveau dat zowel fans van de animatieserie als retro-gamefans versteld zal doen staan. Ervaar klassieke gameplay die trouw blijft aan zijn voorganger, maar dan uitgebreid met nieuwe functies zoals achievements, het terugspoelen van gameplay en meer!