Garten of Banban 2
Ga verder waar Garten of Banban was gebleven en verken de onverwacht ontdekte ondergrondse faciliteit! Zoals u zich wellicht herinnert, is uw lift gecrasht, zodat u een andere uitweg moet zoeken. Nogmaals, het zijn alleen jij en je vertrouwde drone tegen de wereld. Nou ja, de minder prettige bewoners van de faciliteit dan nog niet meegerekend.
Het bleek dat Banban’s Kindergarten een enorme ondergrondse faciliteit had! Wie had dat ooit gedacht! Helaas was uw ontdekking pijnlijk, omdat uw nieuwsgierigheid heeft geleid tot het crashen van uw lift. Je moet nu deze nieuwe regio van de faciliteit waarin je bent beland verkennen, de gruwelijke waarheid achter de plek ontdekken en levend ontsnappen.
Het potentieel om vrienden te maken in Banban's Kindergarten is eindeloos! De vrienden die je in de eerste Garten of Banban hebt gemaakt, zijn slechts een fractie van de vrienden die je kunt maken, en nu je na de gebeurtenissen uit de eerste game op een veel dieper niveau vastzit, zul je zeker nog meer vrienden maken!