Gekisou!Benza Race -Toilet Shooting Star-
Een spannend toiletracespel waarin je een toiletrevolutie beleeft.Veel circuits en toiletracers wachten op jouw uitdaging.Nadat je het toilet hebt aangepast en je maag hebt voorbereid, is het tijd om aan de race te beginnen!