Vermijd bommen en rotsen, graaf edelstenen en botten op en verdien rijkdommen.
Help Ashley om zich een weg te banen door de mijn en verzamel zoveel mogelijk edelstenen voor de tijdslimiet. Gebruik speciale gereedschappen en explosieven voor een geweldig avontuur vol plezier!