GetsuFumaDen: Undying Moon
GetsuFumaDen: Undying Moon combineert intense roguelike hack-and-slash-actie met een fantastische duistere fantasiewereld, tot leven gebracht door traditionele Japanse kunst.
Maak als de gekozen leider en hoeder van het land van de levenden gebruik van het buitenwereldse arsenaal en de krachten van de Getsu-clan terwijl je dieper afdaalt in de diepten van de hel om de bron van het cataclysme te elimineren.
De wereld van GetsuFumaDen, geïnspireerd op de Japanse kunststijl ukiyo-e, is even prachtig als dodelijk.
Een heropgewekte demonenheer, een kolossale duizendpoot en een vijfkoppige hydra zijn slechts enkele van de vele enorme en huiveringwekkende monsters en yokai die in je weg staan.
Beheers het ritme van intense zwaardvechtactie: het tempo en de timing van de bewegingen zijn geïnspireerd op de Japanse krijgskunst.
Permanente upgrades, aanpasbare wapens en variabele levelvoortgang bieden nieuwe mogelijkheden en uitdagingen voor elke run.
Het maakproces geeft je de volledige controle over de mogelijkheid om hoofd- en subwapens te verzamelen, verbeteren en vaardigheden ervan vrij te spelen.