Ghost Blade HD
Ghost Blade HD is een intense bullet-hell-schietgame waarin je op extreme wijze een zo hoog mogelijke score moet zien te halen. Ghost Blade is gebaseerd op de schietspellen uit de jaren 90 en combineert oude herinneringen met moderne technieken en ideeën. Ghost Blade HD heeft moderne graphics en speciale effecten en een waanzinnige stand voor twee spelers! Ghost Blade HD is makkelijk te leren, maar moeilijk onder de knie te krijgen!