De recente reeks mysterieuze moorden heeft de inwoners van Boston de stuipen op het lijf gejaagd. Het is nu aan jou om de dader zo snel mogelijk voor het gerecht te slepen. Als rechercheur, Emily Meyer, is het aan jou om de zaak van een mysterieuze "Schuldige man" op te lossen.
Zijn je speurvaardigheden genoeg om te overleven in het hiernamaals? Kun je de zaak oplossen? Stel jezelf op de proef in een wereld van geesten, duistere raadsels, sloten en enigma's. Gebruik de hulp van een helderziende om terug te keren naar de normale wereld en om de zaak van de seriemoordenaar op te lossen.