Gibbon: Beyond the Trees
Gibbon: Beyond the Trees is een met de hand getekend avontuur waarin je een verdwaalde gibbon volgt die aan een gevaarlijke reis naar onbekende landen begint. Race naar vrijheid in de bevrijdingsmodus of speel door een verhaal van een uur, waarin de echte strijd van levende wezens van over de hele wereld wordt vastgelegd.
Leer de kunst van supersnelle brachiatie (van tak naar tak slingeren) van de gibbon, waarbij je momentum opbouwt, spectaculaire salto's maakt en jezelf steeds hoger en verder door de lucht lanceert met behulp van de andere gibbons. Ervaar de sensatie en opwinding van leven in een ongerepte jungle.