Een klassieke uitdaging, gemoderniseerd
In Gimmick! 2 ontmoet je wederom de kleine groene yokai Yumetaro. Tientallen jaren na zijn eerste avontuur gaat hij nu op een nieuwe missie in een wereld vol interessante uitdagingen, gevaarlijke vijanden en verborgen schatten.
Het spel kan worden gespeeld in een vriendelijkere ondersteunde modus en als je zin hebt in een uitdaging, kun je de "Gimmick!"-modus spelen die trouw is aan het origineel!
Als yokai kan Yumetaro een krachtige ster oproepen en gooien die niet alleen stuitert, maar ook het momentum van zijn beweging vasthoudt.
Je kunt schatten ontdekken, sluiproutes vinden of snelheidsrecords vestigen door de stuiterfysica van de ster onder de knie te krijgen. Experimenteer ermee om het volledige potentieel te ontsluiten.
Componist David Wise behoeft geen introductie. Voor de soundtrack van Gimmick! 2 heeft hij zowel volledig nieuwe melodieën geschreven als oude klassiekers opnieuw uitgevoerd. Pelle Cahndlerby nam de creatieve regie voor zijn rekening. De soundtrack werd live in Zweden opgenomen met Joel Bille.