Welkom bij Glass Masquerade – een kunstzinnige puzzelgame geïnspireerd door art deco en glas-in-lood-kunstenaars uit de twintigste eeuw. Combineer verborgen glassttukken om klokken en thema’s te onthullen die tentoon worden gesteld door diverse culturen uit heel de wereld tijdens de ‘International Times Exhibition' – een interactieve elektronische show.