Glass Masquerade
Deze bundel bevat Glass Masquerade en Glass Masquerade 2: Illusions – prachtige en rustgevende, uitdagende puzzelspellen van ontwikkelaar Onyx Lute. Geniet van deze twee veelgeprezen spellen terwijl je meer dan 50 complexe legpuzzels maakt op je eigen rustige tempo.