De gnoomprinses is eindelijk weer thuis. Ze heeft vrede gesloten met de trollen en is vrienden geworden met hun koningin, maar thuis werd ze onaangenaam verrast: een tovenaarverzamelaar heeft het kasteel van de gnoomheerser gestolen, plus de hele koninklijke familie! De prinses moet een team verzamelen en op pad gaan voor een nieuw avontuur om haar geliefden te redden!