Platformavonturen met een survivaldraai in Go Go Jump!!! Neem het op tegen alle Jump Masters en verdien badges in de Story-modus of strijd in verschillende survivalscenario's tegen je vrienden en vriendinnen. Go Go Jump!!! is een hilarisch zijwaarts scrollend actiespektakel van 3D-omgevingen, handgetekende HD-sprites en met voor iedere rol stemacteurs.
Speel met Dylan the Dog en een kleurrijke groep van antropomorfische krijgers, en spring en ontwijk je een weg naar de overwinning. De besturing is eenvoudig zodat iedereen het kan spelen. Beweeg gewoon naar links of rechts en spring, maar elk obstakel ontwijken dat je tegenkomt is makkelijker gezegd dan gedaan. Ga 90 unieke uitdagingen aan of stel je vaardigheden op de proef in de Boss Rush-modus.