Pas je kart aan om de concurrentie te slim af te zijn.
Race door 36 unieke en uitdagende banen op iconische locaties van Europa, China en Australië, elk met een eigen race-ervaring.
Doe mee aan zinderende competities over de hele wereld, of trakteer jezelf op een snelle solo race om een kartlegende te worden.