Go Mecha Ball
Verbeter je mechs met een uitgebreide keur van meer dan 50 upgrades, waardoor je een echt eigen vechtervaring kunt samenstellen.
Ga op een reis vol adrenaline in de neonverlichte rijken van Go Mecha Ball, waarbij chaos samenkomt met strategie in een futuristische confrontatie! Ga de strijd aan in dynamische gevechten met twee sticks, voer acrobatische moves uit op zinderende 3D-platforms en laat je begeleiden door een dynamisch gegenereerde en interactieve soundtrack.
Met meer dan 25 tools voor massadestructie binnen handbereik en meer dan 20 grappige vaardigheden om onder de knie te krijgen, kun je je mech aanpassen om de concurrentie te overheersen. Verken vier visueel adembenemende werelden vol vijanden en uitdagingen, stuk voor stuk een opwindende speeltuin voor je ballistische escapades.
Bereid je voor op een zinderende fusie van vaardigheden, strategie en chaos in Go Mecha Ball — het ultieme avontuur wacht op je!