Goat Simulator: The GOATY
Goat Simulator is het nieuwste op het gebied van geitsimulatietechnologie. Deze game laat je kennismaken met next-gen geitsimulatie. Een geit worden is niet langer een fantasie: je droom is eindelijk uitgekomen!
In Goat Simulator moet je als geit zo veel mogelijk kapotmaken. De game is vergeleken met een old-school skate-game, met het verschil dat je geen skater bent maar een geit, en geen tricks uitvoert maar spullen kapotmaakt. Als je dingen in stijl verwoest, verdien je zelfs nog meer punten!