God Damn The Garden
In God Damn The Garden ga je de uitdaging aan van de Skeleton Bastard, die test of je het in je hebt om de nieuwe koning van Badass Heaven te worden.
Vind je weg in een uitgestrekte onderwereld om te ontsnappen aan de mysterieuze dieptes van de wereld van God Damn door je een weg te vechten langs agressieve beesten.