Golden Force
De King of Demons heeft zijn pijlen gericht op Muscle Island, een paradijselijke en vredige plek waar het goed toeven is. De slechterik is met zijn leger binnengevallen en samen met zijn generaals vervolgt hij de lokale bevolking.
Als er goud en grootse gevechten in het vooruitschiet liggen, kun je op de GOLDEN FORCE vertrouwen om je hachje te redden!