Je hoeft geen verstand van golf te hebben. Pak je controllers en beklim de bergen door de bal te putten. Dit is echter geen normaal potje golf. Bedenk een strategie en gebruik actiekaarten om de bal te bewegen! Los meer dan 100 leuke, uitdagende puzzels op en geniet van de ontspannende muziek en minimalistische graphics.