Sluit alle deuren, schop de vijanden weg en verhoog je score in 4 werelden vol niveaus met één scherm, geïnspireerd door keiharde retro arcade-platformgames. Ben jij goed genoeg om de vloek van het Goliath-depot op te heffen?