Grab the Bottle
Grab the Bottle is een eigenzinnige puzzelgame waarin je puzzels oplost door een arm door het level uit te strekken.
Je moet een oneindig rekbare arm bewegen om de fles te pakken en daarbij gevaren ontwijken. Om het nog lastiger te maken, zijn in Grab the Bottle puzzels met fysica gemixt. Je moet voorwerpen pakken, trekken en laten vallen om bij de fles te komen. Onderweg kom je verschillende soorten obstakels tegen die je moet overwinnen.
Het verhaal van de game begint ergens op het Amerikaanse platteland in de jaren 50, waar een bijzonder eigenzinnige baby zijn eerste stappen zet en ontdekt dat alles mogelijk is. Vooral omdat hij een oneindig rekbare arm blijkt te hebben.
Grab the Bottle volgt het leven van deze jongen, van de wieg tot het graf, terwijl je vele levels aan puzzels oplost die gebaseerd zijn op 'problemen uit het echte leven'. Het centrale element in het verhaal is de specifieke hunkering naar flessen die het hoofdpersonage heeft.